zaterdag 11 juli 2015

# 081 - Instagram - week 28 / OFF TO SOUTH-AFRICA

Op dit moment ben ik op weg naar Schiphol. It's gonna happen! Strakjes zit ik voor 20 dagen in Zuid-Afrika. We komen aan in Johannesburg. We gaan naar verschillende plekken, zoals het Krugerpark (safari!), Durban, Port Elizabeth, Swaziland en Kaapstad. We verblijven in lodges en hotels, steeds enkele dagen en dan gaan we verder. We hebben een busje en we maken nog één keer een binnenlandse vlucht. Jarenlang ging ik naar Frankrijk en Italië en dat vond ik fantastisch, maar dit wordt denk ik wel heel erg bijzonder. Afgelopen week was een weekje om lekker uit te rusten. Ik maakte nog foto's van Estelle, kocht een nieuwe lens voor mijn camera, probeerde elke ochtend uit te slapen en pakte nog een terrasje met Giedo en Daphne.

Zoals ik gisteren al had gezegd, komen er nog enkele posts op mijn blog te staan, maar het zal even rustig zijn. Ik heb nieuwe SD-kaartjes voor mijn camera gekocht, dus nu kan ik ontelbaar veel foto's maken zonder me zorgen te hoeven maken dat ik geen ruimte meer heb.

Volg me op Instagram: denisekoopmans en Snapchat: softruches. Wie weet komt er nog een leeuw voorbij ;).


To do lijstje maken. ✗ Barbecue. ✗ -


Knipbeurtje gehad. ✗ Flowers. ✗ OOTD.


Nieuwe lens. ✗ Nieuwe broodrooster testen. ✗ Sportoutfitje.


En nog een sportoutfit. ✗ Pacengo, juli 2013. ✗ Kersen schoonmaken.


Estelle. ✗ Uitslapen! ✗ OOTD op vrijdag.


Koffer inpakken. ✗ OOTD op zaterdag. ✗ -


Details. ✗

5 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Heel veel plezier in Zuid Afrika! Ik kijk nu al uit naar alle foto's hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, zuid afrika! Een hele fijne vakantie en geniet ervan! Ben benieuwd naar alle foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inmiddels zag ik al op je Insta dat je er bent. Ik hoop dat je het nog leuk hebt en ben benieuwd naar je verhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier & leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.