zondag 31 augustus 2014

# 038 - Instagram - week 35

Hoi! En er zit alweer een tweede werkweek op. Deze week waren een paar dingen die ik voor het eerst deed. Op woensdag moest ik mijn allereerste gaatje laten vullen.. aaah! Ik kreeg gelijk een verdoving, ik had er niet eens om gevraagd. Het was wel een aparte ervaring. Mijn mond hing daarna een tijdje scheef waar ik nogal veel lol om had, haha. Op donderdagavond moest ik voor het eerst een ouderavond-presentatie geven. Dat ging heel goed voor mijn gevoel, dus dat was wel prettig. Op zaterdag maakte ik eindelijk weer eens zélf outfitfoto's, maakte ik mijn kamer schoon, ruimde ik op, lakte ik mijn nagels en keek PLL. Ook had ik de hele dag de nieuwe cd van Maroon 5 aan staan. Wat is het weer een geweldig album! 's Avonds kwam Huy om mijn foto's van Rome te bekijken. Daarna hebben we nog wat gedronken in het café van De Rede en daarna zijn we nog eventjes uit geweest. Vanochtend waren we ook weer allebei in de sportschool te vinden. Ik ben weer vier keer naar de sportschool geweest afgelopen week en dat blijf ik lekker doen. Nog één vakantiekilootje te gaan, hihi.

Volg me @denisekoopmans.


Colosseum. ✗ OOTD op maandag. ✗ Een mooi straatje in de wijk Trastevere.


OOTD op dinsdag. ✗ lekkerste ijsje dat ik in Rome at! ✗ OOTD op woensdag.


Nieuwe kettingen en portemonnee. ✗ Dit blijft een favoriete outfit van mij. ✗ OOTD op donderdag.


Carpaccio, vorige week met mijn vaders etentje. ✗ OOTD op vrijdag. ✗ Weer aan de knutsel met de kinderen.


Lekker sporten op vrijdagavond. ✗ Fijne zaterdag! ✗ OOTD op zaterdag.


- ✗ Ontbijten en dan naar de sportschool. ✗ Ik zie, ik zie.. iemand die planken blijkbaar heel interessant vindt.

Maroon 5 - Coming back for you (luister)

14 opmerkingen:

  1. Leuke foto's allemaal! Ahh, dat ijsje ziet er echt goddelijk uit. De kettingen en portemonnee die je hebt gekocht zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt elke keer van die leuke outfits aan! Echt tof!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Die outfit met het gele jasje is inderdaad erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Ik moet PPL echt weer eens bij gaan kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke foto's. Vooral je outfits spreken me erg aan, wat heb jij een ontzettende leuke stijl! Je outfit van maandag zou ik zo aantrekken. Casual, vrouwelijk, chique en stoer tegelijkertijd! Jouw favoriete outfit vind ik ook erg mooi bij je staan. Je hebt echt een hele leuke en mooie blog. Ik ben je gaan volgen op Bloglovin, Instagram EN Googlefriendsconnect! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Vooral die van het ijsje vind ik heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je naar Rome bent geweest! Wil ik ook wel eens doen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's, je ziet er altijd zo leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke foto`s, jouw outfits zijn altijd zo mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! Ik vind je kledingstijl erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van jouw foto's word ik super vrolijk! En je hebt een leuke stijl ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.