donderdag 19 juni 2014

Details

Als je mijn outfits op mijn blog bekijkt, dan zie je daar altijd twee detailfoto's tussen staan. Wat mij betreft maken accessoires een outfit echt af. En bovendien vind ik die close-ups altijd erg mooi. De details scherp; met een mooie, zachte, wazige achtergrond. Hieronder heb ik wat favoriete detailfoto's onder elkaar gezet van lente- en zomeroutfits van afgelopen jaren.

Naast deze vrolijke detailfoto's heb ik ook wel wat redenen om blij te zijn. Ik kan er best een heel aantal bedenken. De leeuwen hebben de kangoeroes verslagen, Maroon 5 heeft eindelijk een nieuw nummer uitgebracht en Michael en ik hebben gisteren de hele middag gezeten om een vakantie uit te zoeken. Ik ga zelf natuurlijk al met mijn ouders en zusje naar Toscane, maar Michael wilde graag ook nog op vakantie. No problemo, ik ga graag nog een paar daagjes weg! We hebben gekozen voor vier dagen Rome.. Twee keer Italië in één vakantie, ik klaag niet. Heel vervelende vooruitzichten heb ik op dit moment niet. Ik moet alleen een deeltje van mijn weekend inleveren om de rapporten van de kinderen in te vullen. Nou, daar valt mee te leven.



Maroon 5 - Maps (luister)

21 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien! Jouw outfits zijn altijd erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's allemaal! oh wat heerlijk 2 x Italië, wat een leuk vooruitzicht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien zeg :D ik vind jouw outfitfoto's altijd heel mooi, en inderdaad: de detailfoto's en sieraden maken het vaak echt af! Ik hou van armbandjes.
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's ! Detailfoto's zijn altijd super leuk :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuke foto's, veel plezier in Italië! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo al die foto's bij elkaar! Ik ben ook een beetje jaloers op je 2 vakanties. Maar ik heb niks te klagen, ik kom net terug van Londen :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je detailfoto's altijd super leuk om te zien! Het nieuwe nummer van Maroon 5 vind ik geweldig, ik heb 'm al minstens 40 keer geluisterd haha :) En super leuk dat je naar Rome gaat! Ik ga ook een dagje naar Rome deze vakantie, ik heb er heel veel zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel! Ik vind detail foto's altijd heel mooi. De twee laatste vind ik het leukst ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie detailfoto's. Lekker bruin ben je op de meeste foto's zeg! Jaloers, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw leuk artikel! Ik vind detail foto's ook altijd heel leuk. Vooral jouw detail outfit foto's vind ik altijd mooi. Echt zo perfect haha! En wat leuk, Rome!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw detail-foto's zijn altijd zo onwijs mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat fijn dat je 2x naar italie gaat! en je detail fotos zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's, al je kledingstukken zijn zooo mooi! Je bent echt goed in het maken van detail foto's!

    Enter My Giveaway <3 


    My Makeup Mémoire

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Rome, daar wil ik ook nog graag heen! En yeah, go Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely outfits & wat een mooie foto's!
    xo
    http://itisromane.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.