zondag 4 mei 2014

Estelle 7.0

In de mei-, zomer- en herfstvakantie zoeken Estelle en ik altijd een dagje uit om samen foto's te maken. Eigenlijk wilden we dit afgelopen donderdag al doen, maar het was toen geen goed weer. En ook vrijdag was het te koud om foto's te maken. Gelukkig scheen zaterdag het zonnetje, maar het waaide wel. Het liefst waren we naar een bos of strand gereden dat wat verder weg was, maar helaas had mama de auto. Dus gingen we maar weer naar het Wisentbos in ons eigen dorpje. Estelle heeft ook nog outfitfoto's van mij gemaakt, die laat ik later zien. Het was ook het plan om samen op de foto te gaan, maar door de wind kregen we het koud en hadden we daar geen zin meer in. Volgende keer beter! In ieder geval heb ik wel genoeg foto's van Estelle kunnen maken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om ze te zien. De kleren die ze draagt zijn van haarzelf, alleen de ketting is van mij. Wat vinden jullie van de foto's?

T-shirt - Pimkie / Boyfriend jeans - Primark / ketting - H&M / gympen - All Stars

24 opmerkingen:

  1. Aah, jouw zusje is zo mooi! :) Ze lijkt ook heel veel op jou. En wat draagt ze leuke kleding, die boyfriend jeans is echt heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's! :) Ik vind haar outfit ook erg leuk, vooral haar broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige foto's en je zusje is een heel mooi meisje. De boyfriend jeans staat erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer hele mooie foto's zijn het geworden lief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zusje zou ook zo een blog op kunnen richten zeg, ze heeft echt een superleuke stijl! Ik zou d'r volgen. Prachtige foto's ook trouwens, vooral die laatste, mooie kleuren weer. En ze lijkt echt op je, haha :)
    xx
    fashionosaur.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lijkt jouw zusje ontzettend veel op jou! beide hele mooie meiden! Ik dacht eerst dat jij het zelf was tot ik de tekst las.
    Mooie outfit en hele mooie foto's

    Liefs!
    http://www.zusjesvandemode.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie foto's heb je van haar gemaakt. Op die laatste foto lijkt ze veel op jou, Denise! Die broek staat haar echt super mooi, meestal vind ik boyfriend jeans niet mooi, maar deze wel. Echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet ze er leuk uit! De broek is echt leuk!! Ze lijkt op je

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie foto's! Gave broek heeft ze ook aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw! echt prachtige foto's! hoe oud is Estelle? Ze lijkt heel erg op je! Die jeans moet ik echt hebben! Super cool!

    xx Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het zo leuk dat je zusje een soort mini-jij is, jullie lijken zo veel op elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuke outfit, heel zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie foto's, mooi licht! Je zusje ziet er leuk uit en wat is ze fotogeniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie outfit, de foto's zijn ook superleuk! Jullie lijken wel op elkaar trouwens, haha. Horen jullie vast nooit ;-)

    ♥ Saskia
    formerparades.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hé Denise,
    Was jij 5 mei bij het bevrijdingsfestival in Zwolle? Ik dacht namelijk dat ik ik je zag, maar ik wist niet zeker of je het was!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik was er :)! Samen met mijn zusje en een vriend. Ik maak er straks nog een blogpost van.

      Verwijderen
  16. Leuke stijl heeft je zusje en mooie foto's, jullie lijken echt op elkaar zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.