zondag 4 mei 2014

# 025 - Instagram - week 18

Pfoei, en dan is de vakantie alweer bijna voorbij! Morgen ben ik nog vrij en dinsdag ga ik weer naar mijn werk voor een studiedag. Mijn vakantie was vooral héél relaxed. Ik heb denk ik niet vaak zo weinig uitgevoerd. Schoolwerk heb ik niet meer, in tegenstelling tot vorig jaar, toen ik kéihard mijn onderzoeksverslagen aan het typen was in de meivakantie. Deze dagen ben ik dus lekker lui geweest. Ik heb liep achter met de serie Revenge en ben nu weer helemaal bij. Ik heb tientallen potjes Wordfeud, WordOn en Ruzzle gespeeld op mijn telefoon (ik heb een woordspelletjesverslaving, voor degenen die dit is ontgaan). Ik heb ook nog een keer met mijn zusje gewandeld en ik ben met haar naar Almere geweest om te winkelen. En gisteren hebben we weer een kleine fotoshoot gedaan in het bos. Verder ben ik wel gewoon lekker vier keer naar de sportschool geweest. Daardoor voelde ik me toch net wat minder lui, haha. Vanmiddag ben ik gevraagd om wat mensen op de foto te zetten. Leuk! En morgen ga ik misschien nog naar het Bevrijdingsfestival in Zwolle. Nog heel even genieten, dus!

Volg me @denisekoopmans.


Zo zag mijn bureau er 5/6 jaar geleden uit. Wat waren computers toen nog lomp! ✗ Mijn favoriete foto die ik op Koningsdag nam. ✗ Lunch met een tosti en lekkere sinaasappel.


Wandelen in het bos. ✗ Wij zijn klaar voor een dagje shoppen! ✗ Deze maxiskirt kocht ik bij Primark.


Alle aankoopjes bij elkaar. ✗ Favoriete foto van Italië, 2012. ✗ Mijn nieuwe schoenen!


Woensdagmiddag in de sportschool. ✗ Mijn leuke fringetop. ✗ Selfie.


Nieuwe kaarsjes gekocht bij Xenos. ✗ En zo ziet mijn bureau er nu uit. ✗ Op vrijdag eindelijk weer outfitfoto's gemaakt.


Details. ✗ OOTD. ✗ M'n druif en ik.


Foto's maken! ✗ OOTD.

22 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's misschien kan jij mij wel helpen met een keuze maken! ik zoek een nieuwe spiegelreflex camera die perfect is bij het filmen in hd en waar kleuren mooi in uitkomen! Ook mag de megapixel wat hoger zijn dan 10 want als ik een foto nu groot maak wordt die op mijn grote scherm toch iets onduidelijk! Ik zat te kijken naar een canon 600d maar is er nog 'één beter dat jij weet of is dat gewoon al een heel goed toestel? liefs en nog een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee Rachel! De Canon 600D is een hele fijne camera :). Maar ik film alleen zelf nooit! De foto's die hij maakt zijn in ieder geval van goede kwaliteit. Maar misschien kun je mensen vragen die wél filmen of die camera fijn is!

      Verwijderen
  2. Leuke foto's! Die maxirok staat je echt prachtig :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk! Wat grappig dat verschil met je bureau toen en nu. Die foto van Koningsdag is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen! Heeft je zusje ook een blog? Ze zou er wel geschikt voor zijn :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heeft ze niet! Wie weet komt dat ooit nog eens, haha ;).

      Verwijderen
  5. Haha ja wij hadden ook zo'n computer. En dan mochten we een kwartiertje per dag op internet en moest je altijd met die inbelverbinding met dat verschrikkelijke piepje haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! En wat ben je toch prachtig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die foto die je in Italie hebt gemaakt is echt zo mooi! Heb nu al weer zin in de zomer. Veel plezier in Zwolle morgen, als je gaat haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk diary!
    Ik hou zo van revenge echt een heerlijke serie :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg mooie foto's, vooral de foto van italië ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk foto overzicht! De maxi skirt staat je zo mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwie hele leuke shots! Je maakt mooie foto's <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ben verliefd op je schoenen en rok van primark!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele leuke foto's! ik heb zelf die schoenen ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke foto's. Wat heb je toch mooi haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahaha die foto van het beeldscherm van een paar jaar terug, wat een verschil! Lekker dat je ook zo hebt geluierd, hebben we verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.