woensdag 19 maart 2014

Barcelona food/drinks

Halelujah. Ik heb écht nog nooit zoveel foto's in een blogpost gezet, haha! Het eten en drinken in Barcelona was yummie. Ik ben niet voor niks een paar kilo aangekomen die ik er nog steeds probeer af te krijgen (ik kom er wel weer uiteindelijk.. haha). Elke dag genieten van stokbrood, ijs, cappuccino, tapas of frietjes. Heer-lijk. De Mercat de la Boqueria was helemaal fantastisch. Op deze markt waren de geweldigste producten te zien, zoals worst, kaas, vers fruit en fruitsapjes, snoep, ijs, groenten en kruiden. Ik keek echt mijn ogen uit. Ik denk dat dit een van mijn favoriete plekken was! Dus ik zou zeggen.. kijk en kwijl. Ik hoop dat ik jullie niet al te hongerig maak.. ;)!


































19 opmerkingen:

  1. Mmmm wat heerlijk allemaal! Ik maak op vakantie ook altijd zóveel foto's van het eten. Echt mooie foto's heb je gemaakt, word er helemaal hongerig van haha! De tapas is zo lekker in Barcelona hé! Heel leuk deze foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh shit, nu heb ik honger en heel veel zin om op vakantie te gaan! Zo te zien is dit eten die extra kilo helemaal waard want het ziet er overheerlijk uit. Vooral kaasjes en worstjes en nootjes, daar ben ik groot fan van. En nu ga ik toch maar even op zoek naar een stukje chocola ;)
    Xx Pauline
    Fashionosaur.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat ziet dit er allemaal lekker uit! Krijg er honger van haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Omg dat ziet er echt superlekker uit allemaal!!
    En het moet zo lekker geroken hebben op die markt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er allemaal té lekker uit, krijg er honger van! Vooral dat ijs.. hmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm, ziet er allemaal heerlijk uit. Vooral die noten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my gosh, dit kan ik bijna niet weerstaan. Die paella! En die chocolaatjes! Ziet er echt allemaal heerlijk uit, en wat een prachtige foto's weer!
    xoxo Mareijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeerlijk zeg :D
    Nu heb ik nog meer honger.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmm, dat ziet er allemaal niet verkeerd uit zeg! Ik heb nu toch echt honger..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's, ziet er heerlijk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oelala wat lekker allemaal Denise, jij zult vast genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh gosh, kom net terug van sporten en ik zie nu deze post, héééerlijk! Krijg er echt trek van, haha!

    laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whaa dit ziet er onwijs lekker uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Elke dag genieten van stokbrood, ijs, cappuchino, tapas of frietjes?! Dit klinkt echt om van te dromen, haha, de 'dream on' stand gaat dan ook echt eventjes aan bij me én wat zijn de foto's die je gemaakt hebt ook prachtig. Heerlijk om al dat eten zo te zien, yumyum!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er allemaal zo lekker uit!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hmm, ziet er heerlijk uit! Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.