vrijdag 14 maart 2014

Barcelona, deel 4

Het laatste deel van mijn foto's van Barcelona (op de geweldige eet- en drinkfoto's na dan, haha). Je ziet foto's van het einde van dag 4, dag 5 en dag 6. Op dag 5 liepen we eerst langs het strand en zaten we op een bankje in de zon. Het waaide wel enorm! We dronken weer koffie in een café en aten onze broodjes op buiten op een bankje. Vervolgens gingen we nog maar weer eens naar de Sagrada Familia. 's Middags belandden we weer eventjes in een winkelcentrum, maar ik had inmiddels alle kleding wel gezien, geloof ik. 's Middags pakten we nog een terras en dronk ik een heerlijke pina colada. Daarna gingen we naar de pizzeria en nam ik een pizza calzone! Op de laatste dag in de stad wilden we eigenlijk de Temple Expiatori del Sagrat Cor. We waren al een stukje naar boven gegaan met de bus. Maar daar bleek je nog weer te moeten betalen voor een treintje, dus dat lieten we maar zitten. 's Middags liepen we ook weer van hot naar her. We bekeken skaters in een park, struinden over een antiekmarktje, dronken weer iets in een café en liepen in een bijzonder kathedraaltje. 's Avonds namen we tapas en paella. We hebben zoveel gezien van Barcelona!

14 opmerkingen:

  1. Wij gaan deze zomer naar Barcelona :) Je foto's zijn al een leuke preview :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtige foto's! Vooral met de kindjes en de wagentjes. Hun tassen hangen er ook zo leuk aan :) Ben benieuwd naar de eet en drink foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nog maar 1x naar Barcelona geweest, een daguitstap, en ik was meteen verkocht! Ik vind het zo'n toffe stad met de gezelligheid van de Ramblas en die eetmarkt (kan niet op de naam komen). En dan al die prachtige gebouwen en het grote park..
    Ik heb een glimlach op m'n gezicht door er gewoon aan te denken :) good times!
    xo Lyn
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Barcelona is zo'n mooie stad. Ik ben er zelf helaas maar één dag geweest, dus ik wil heel graag nog een keer terug om beter te kunnen kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kindjes met die wagentjes, zo ontzettend schattig! Verder zijn het weer prachtige foto's! Ik heb gewoon weer zin gekregen om naar Barcelona te gaan! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en vrolijke foto's heb je gemaakt Denise!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's maak je toch! Ik heb nu helemaal zin om naar Barcelona te vertrekken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, mooie foto's heb je gemaakt! Ze zijn echt jaloersmakend, ik wil daar ook een keer heen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat superleuk om te zien! vorig jaar was ik ook 8 dagen in Barcelona met vriendinnen en die foto's van het strand halen echt leuke herinneringen naar boven! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie foto's! Ik wil ook graag nog een keer terug naar Barcelona! Met welke camera en lens heb je deze foto's geschoten, vind ze heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.