zaterdag 29 juni 2013

Body progress

Gisteren was het weer zover. Het was weer tijd voor een meting in de sportschool. Ik ben nu alweer een half jaar bezig met meer sporten en anders eten en op dit moment voel ik me best wel tevreden! Ik ging van tussen de 62 en 63 kilo naar 56,5. Ik ben erg blij met wat ik heb bereikt! Ik voel me fit en gezond. De laatste meting was op 26 april. Mijn vetpercentage en vetmassa zijn omlaag gegaan en ik heb meer spieren opgebouwd. Vanaf nu ga ik me ook niet meer richten op het gewicht verliezen. Maar ik wil wel graag op dit gewicht blijven. Mijn 'vooruitgang'-foto's durfde ik hier toch niet neer te zetten, maar ik denk dat onderstaande foto's genoeg zeggen. Op de eerste foto draag ik mijn DIY-shortje die ik vorig jaar maakte rond deze tijd. Tja, die kan ik niet meer aan! Maar gelukkig heb ik alweer wat nieuwe shortjes gekocht en ga ik dinsdag nog naar de Primark in Almere. En ik besef me dat ik over precies een week in de auto zit op weg naar Italië. Een fijn ideetje om bij weg te dromen..!

47 opmerkingen:

  1. Wauw wat knap! ik zou zelf ook nog wel wat af willen vallen aangezien de pil niet echt voor vooruitgang heeft gezorgd, zoals dikkere benen enzo. Maar moet er wel de tijd voor vinden! Succes met volhouden, je hebt een mooi gewicht nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat is echt een heel mooi gewicht, je mag er trots op zijn! Dit motiveert mij weer extra om toch door te gaan met hardlopen :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omg, dit motiveert mij HEEL erg nu! Prachtig lijf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat goed van je! Je kunt echt heel veel verschil zien. En nu heel veel met succes met volhouden, je kunt het :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat goed van je, hier mag je echt trots op zijn! Je lichaam ziet er prachtig uit. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow wauw wat knap van je!
    Ik houd het telkens even voor en dan zwicht ik weer door stress en andere festiviteiten. Echt wouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt super knap! Nu zo houden, want je ziet er geweldig uit ;-)

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw echt super goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw heel knap! Hoe ver zou je kunnen komen met veel dagelijkse beweging, lopen en fietsen bijvoorbeeld? En gezond eten?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow enorm knap! Ik zou ook zo graag weer willen beginnen met sporten, al helemaal als ik dit zie haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje, wat een prachtig figuur heb je! Superknap dat je het al zo lang volhoudt en er ook plezier in hebt! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow! Goed gedaan, dit is echt een motivatie voor mij :)
    xC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, super goed van je! Je hebt echt een prachtig lichaam, wat ik altijd eigenlijk al vond hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw erg knap van je!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat knap! Je hebt een heel mooi figuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw, knap hoor.! je ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw heel knap, echt goed! Je hebt een mooi figuur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat ontzettend knap van je! Je ziet er heel goed uit nu! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, good work! Vind het onwijs knap haha. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super goed gedaan Denise :) ik ben zelf net een jojo, het gaat er af en komt er weer aan en het gaat er weer af enzevoorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw superknap, het resultaat mag er zijn! Ik baal echt dat ik aan de pil begonnen ben, kon ik die fout maar terugzetten haha. Ik ben er erg veel door aangekomen, en aangezien ik moeite heb met gezond eten.. Sporten doe ik normaal wel, maar de laatste tijd, heb ik het niet meer gedaan, te druk met school en werk.. Hopelijk tijdens de vakantie superveel zwemmen, en hardlopen enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow wat een resultaat! Heel knap dat je het zo goed volhoudt:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, ik vond je altijd al een goed figuur hebben, maar nu vind ik het nóg mooier. Goede motivatie voor mij ook om zo mijn hardloopschoenen maar weer eens aan te trekken. Ik heb het iets te veel laten vieren de laatste tijd.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jij hebt echt een heel mooi lichaam, zeg! Wat kun je goed zien dat er verschil is op de eerste foto. Goed bezig :D
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  25. echt heel erg knap van je, dit motiveert me weer!
    mag ik vragen hoelang jij bent?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dapper & wat goed heb je dit gedaan, zeg! Fijn dat je je nu ook veel fitter voelt en je gewicht hebt bereikt. Dat moet een mega tof gevoel geven! Top lady, ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super knap van je, je hebt een mooi figuur. :) Veel plezier in Italië!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat goed van je! Ik vind het ook tof dat je dit gewoon met ons deelt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goed zeg! Ik zou ook nog wel wat willen afvallen voor de vakantie, dus daar ben ik gister mee begonnen, vooral veel sporten. Jammer alleen dat ik zo snel spierpijn heb, en dus vandaag niks kon doen ;)
    Maar veel plezier op vakantie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, wat super goed van je! Wat fijn dat je je nu ook veel fitter en gezonder voelt. Je hebt echt een mooi figuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw denise wat een top prestatie. Je hebt echt een mooi lichaam! kan je trots op zijn. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel knap! Ik ben zelf ook begonnen met mijn leven om te gooien, hoevaak sport je en hoe lang? Mooi figuur heb je!
    Liefs, Ypie.

    http://www.oh-saycanyousee.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat super goed! Echt super knap, hartstikke goed dat je dat doet/hebt gedaan! Alvast heeel veel plezier in Italie! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat super goed gedaan zeg, je mag zeker trots op jezelf zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Denise,

    wat een super leuk blog heb je! En gefeliciteerd met je overwinning ;). Even een heel andere vraag, zou je het zien zitten een win-actie te starten met mijn webshop www.MusthaveFashion.nl? Ik kan helaas nergens iets van contact vinden met een e-mail waar ik naar kan mailen, vandaar dat ik het zo doe. Zou je willen reageren via info@musthavefashion.nl of via de site?

    Liefs,
    Aimée

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.