donderdag 1 november 2012

Move over October!

Vandaag had ik een wat andere stagedag dan normaal. Ten eerste kwam mijn BOA naar een les van mij kijken. Ik was wel een klein beetje zenuwachtig, maar gelukkig was dat heel snel over! En ze was ook tevreden. Verder had ik aan het eind van de dag ook een functioneringsgesprek en dat ging ook goed. En 's ochtends kwamen er mensen van een stichting vertellen over blindegeleidehonden en kinderen met handicaps. De kinderen waren zo geboeid! En dat vond ik weer heel leuk om te zien. Morgen komt er wéér iemand kijken, namelijk mijn rayondocent. Ik hoop dat het goed verloopt!

Op de onderstaande foto's zie je een bijzonder tafeltje. Ik heb het gewonnen met een winactie van Laura van Style-remains.nl. Ik vind hem echt geweldig! Ik had echt niet durven hopen dat ik hem zou winnen, maar dat is wel gebeurd. Ik vind hem super staan, vooral omdat ik net mijn bed had veranderd met kussens en een nieuw dekbedovertrek.

Loreen - Everytime (luister)

39 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een super leuk tafeltje! Gefelicteerd! En succes morgen, maar dat zal ook wel goed gaan, toch?! :)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooi tafeltje!! en ik ben toevallig net het boek geraffineerd van de serie 'de it-girl' aan het lezen! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk tafeltje! Succes morgen! XO
    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk tafeltje!
    En mooi dat het goed ging! Succes morgen!

    xo
    MariekeMaria.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi tafeltje, wauw! Gefeliciteerd! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een tof tafeltje zeg, leuk dat je hem gevonden hebt! Zoiets zou ook perfect in mijn droomkamertje passen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat tafeltje is inderdaad super! Wat een geluk had je zeg! :) Ook heel fijn dat de BOA (weet niet precies wat dat is) tevreden was, dat is altijd goed om te horen! Heel veel succes morgen, je kunt het. :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk tafeltje zeg! Mooie sfeer foto's ook :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je BOA het goed vond gaan! Wat een schattig tafeltje zeg, past goed bij de rest van het interieur denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat tafeltje is gewedliggg! Succes morgen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah heel leuk tafeltje, wat tof dat je die gewonnen hebt!
    Fijn dat het zo goed verliep op je stage vandaag, hopen dat je rayondocent morgen ook zo tevreden is :). X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh spannend, ik vind het ook altijd eng als mensen mij komen beoordelen. En wat staat dat tafeltje prachtig in je kamer zeg, terecht dat je hebt gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat tafeltje staat echt prachtig! En mooi dat het allemaal zo goed gaat met je opleiding! (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah echt een superleuk tafeltje, past precies bij je kamer! Tof dat je die gewonnen hebt! Wat fijn dat het goed gaat met je stage, zeg! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig tafeltje zeg! Die zul je zeker niet in ieder huis tegenkomen. Erg leuk als "nachtkastje"!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is ook echt een super leuk tafeltje! Succes morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig tafeltje, ik vind je posts altijd heerlijk inspirerend om te lezen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een mooi tafeltje! Super gaaf dat je die gewonnen hebt. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeeej! Zo leuk dat je hem bij mij hebt gewonnen! Ben echt blij dat je er zo blij mee bent, hihi! :) Hele mooie foto's heb je er van gemaakt en hij staat echt super leuk op je kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een geluk! Het is echt een tof tafeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Succes vandaag en een erg leuk tafeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat het zo goed gaat met het lesgeven! En dat tafeltje is onwijs tof. Ik win serieus nooit wat, ik ben ook gestopt met proberen hahaha. Nog heel erg bedankt voor je lieve reactie op mijn filmpje trouwens, ik waardeer het enorm! :)
    Oh ja, zijn de it-girl boeken leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. super gaaf tafeltje en succes met je opleiding!!
    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat tafeltje, wauw! Die is echt super!
    & succes!

    Ik heb een winactie op mijn blog, ik geef Moustache oorbellen weg! Misschien heb je interesse? http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankjewel voor je reactie!

    Het komt wel goed met je stage, gewoon doen wat je anders ook doet :)
    Wat een geweldig leuk tafeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een super leuk tafeltje! En wat een mooie scherpe foto's! Mag ik vragen welke lens je gebruikt? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig tafeltje!♥ Echt supermooi!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig tafeltje! En die boeken zijn best leuk, heb ze jaren terug gelezen. Toch kunnen ze niet tippen aan de GG boeken! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.