donderdag 25 oktober 2012

Shoplog

Gisteren was het tijd voor een shopdagje. Met mijn moeder en zusje ben ik naar Zwolle geweest. Op de heenweg reed ik (ik háát autorijden). Maar ik ben blij dat ik dat heb gedaan. Ik had niet echt nagedacht over wat ik allemaal wilde hebben. Een trui zou leuk zijn, maar dat is dus niet gelukt. Wel wilde ik graag platte schoenen, omdat ik die bijna niet heb. Verder kocht ik twee ringen, een zeegroene tregging (rotwoord) met studs en twee t-shirts met print. Ik koop bijna nooit kleding met prints, dus dit is wel weer een leuke afwisseling voor in mijn kledingkast. Verder zie je ook nog een tas. Die is van de H&M en bestelde ik via de website. Ik ben er blij mee.

T-shirt - Object (Vila), tregging - Orro, schoenen - Axi schoen, tas - H&M, ringen - Six, t-shirt - C&A

35 opmerkingen:

  1. Die tas is gaaf zeg! En dat je niet van autorijden houdt joh, ik vind dat zo leuk :)
    Leuk header weer trouwens! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke spullen heb je gekocht, vind vooral het laatste shirt erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave dingen! Die T-shirts én die schoenen zijn heel erg leuk!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankopen! Haha, je zult er nog wel aan wennen, dat auto rijden! Straks wil je niks anders meer, je komt er overal mee! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke dingen!

    Vooral die ringen zijn erg mooi en vast met veel dingen te combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke shoplog. Waarmee maak jij je headers? XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes heb je geshopt! Ik vind je schoenen erg gaaf! Ze zijn volgens mij ook lekker makkelijk te combineren met kleding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel! Jij hebt ook een canon 600D toch? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat zeker! Vooral nu ik de extreme pro sd kaart erin heb.

      Verwijderen
  9. die schoenen zijn zo gaaf! en die ringen ook echt heel leuk. (: liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een leuke spulletjes! Ik vind die schoenen echt heel mooi! <3 Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De tas,boots en ringen vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankopen zeg! en je nieuwe header is mooooi! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zijn echt super gave dingen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke kleding heb je gekocht! Die laarzen zijn erg leuk!
    Ik zag net dat je een nieuwe header hebt, hij ziet er echt superleuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kleding gekocht zeg! Vooral die schoenen zijn heel leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke aankopen zeg! Vooral de schoenen, ringen en shirtje van de C&A vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke dingen heb je gekocht! De ringen zijn echt heel mooi, en de shirtjes zijn ook heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke spulletjes! Die tas is mooi, zag hem gisteren in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke dingen heb je gekocht! Die laarsjes zijn echt heel leuk, de axischoen is echt een leuke winkel! Helaas zit 'ie niet hier in de stad :(

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke aankopen! Vind je schoenen vooral heeel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super items! Vind de tas en schoenen echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke shoplog! die ringen zijn heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lovely stuff! Great blog :) I'm new follower =]

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben heel benieuwd hoe je het laatste shirt gaat combineren! Haha, dat kwam als eerste in me op. Je hebt lekker geshopt zo te zien & die ringen mogen er ook wezen, want wat zijn ze leuk! Met name de kleur, I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hee! Goede koopjes vinden op eBay vereist wel wat juiste zoektermen en veel gezoek inderdaad. Van de kettingen die ik gekocht heb, staan de linkjes er gewoon bij. Maar ik heb bijvoorbeeld gezocht op 'statement necklace' of 'chunky necklace' en dan vlak boven de resultaten op 'alleen nu kopen' geklikt (dan komen de items waarop je moet bieden er niet in, vind ik zelf altijd fijner) en dan selecteren op laagste prijs. Soms helpt het ook om te zoeken op de internationale ebay.com en dan vervolgens als je het wil kopen gewoon de titel van dat object kopiëren en daarop zoeken in de Nederlandse. Verder als je iets gevonden hebt, bestaat er een kans dat het nog goedkoper op eBay te vinden is. Wat ik altijd even doe als ik iets gevonden heb is op een paar woorden uit de titel van het item nog een keer zoeken en kijken of het er goedkoper is. Succes! En ik hoor het wel als je nog vragen hebt :) XX

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.