zondag 8 mei 2011

Highwasted shorts

Het is weer superlekker weer, maar ik hou me aan mijn afspraak. En dat betekent dus: non-stop school. En heel even naar buiten dan, om een outfitfoto te maken. Maar voor de rest zit ik dus uren achter elkaar te takkelen op mijn toetsenbord. Gisteren begon ik aan mijn verslag 'werken met kleuters' en vandaag ben ik bezig aan kunst en een reflectieverslag. En dan te bedenken dat ik nog een hele week heb te gaan. Maar ja, wat moet dat moet. Ik betrap mezelf erop dat ik zelfs meteen ben begonnen met het typen van deze post (en mijn foto's dus nog moet bewerken en uploaden), omdat ik de hele tijd maar door typ. Maar goed, ik hou op met praten. Hier een outfit met mijn nieuwe kleertjes!

Avicii - Levels (luister)

46 opmerkingen:

  1. Die tweede foto is echt leuk. En mooie outfit ook!

    http://fashaiblee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's weer! Super leuk om te zien. Erg leuke outfit! Je short is super.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je reactie!
    Mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet er geweldig uit!




    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog heb je, die header is trouwens geweldig! ♥
    En de foto's heb je heel leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs leuke broek.
    Bedankt voor je reactie trouwens.
    Ik vind Vans ook leuk hoor, maar toch grappig dat een ander merk ze voor was ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. vind de laatste foto heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie outfit zeg! mooie sieraden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit! En die laatste foto is echt mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, super outfit! echt heel leuk, mooie combinatie! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie outfit! en de tweede foto is echt zo'n tumblr foto! :)
    Veel plezier [ahum] met verslagen maken!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. door jou krijg ik helemaal zin om paardenbloemen te blazen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit, dat broekje is erg leuk. Veel succes met je verslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Staat je echt goed! en mooie outfit is het ook x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke outfit. Die laatste foto is vet leuk.
    I love the short.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thanks Denise ! Dit zijn ook weer erg leuke foto's maar dat zei ik ook al op girlscene hihi.
    en wat een mooie ringen heb je !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. cute! de shorts staan je leukk! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke foto's!
    en de shorts zijn leuk :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super outfit! En succes met leren ;) Ik heb ook al een week zonder computer (lees: blog) geleefd, dus jij kan het ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wouw, super mooi!
    en ik hou echt van jou blog en op de manier hoe jij foto's maakt.

    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die laatste foto vind ik heeel leuk!
    En die shorts staan je goed :)!
    Ik wil ook shortjes aan kunnen, zou zoooo veel schelen.
    Helaas laten m'n boven benen dat niet toe.. Ben nu wel beetje aan het afvallen, misschien helpt het ook voor me benen :P

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw, wauw, wauw dit vind ik een van je mooiste outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Very nice look!

    XO Charlotte
    www.thefashionguitar.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. super leuk! heb onderhand je halve blog nu doorgespit, hihi erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankje voor je reactie! Mijn vriend is ook best een schatje, haha!
    Ik vind dit trouwens een supertoffe outfit! Je hebt echt het juiste figuur voor zo'n broekje.
    Lijkt het je leuk om elkaar te volgen?

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. mooie foto's! en een leuk broekje.
    ik vind jouw layouts altijd super leuk, ook op imonline had je altijd hele originele en mooie! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.