donderdag 24 februari 2011

Mind the gap!

De tijd gaat echt snel! Gisterochtend zijn we even binnen geweest bij The National Maritime Museum, daarna liepen we naar The Old Royal Observatory. In het park waren eekhoorntjes, zo schattig. Daarna dronken we wat bij Starbucks. 's Middags zijn we naar Westfield gegaan. Volgens mij heb ik nog nooit zo'n grote shopping mall gezien. Er waren zó veel mensen. 's Avonds gingen we naar China Town om te eten, maar het was vet en niet lekker.. But it was a good day.

Vandaag zijn we eerst naar Trafalgar Square gegaan. Wat een prachtig plein was dat! En ook weer heel veel mensen. We zijn ook nog even binnen geweest bij The National Gallery. Vanmiddag waren we bij Covent Garden. We liepen wat rond en aten een ijsje. Het was écht heerlijk weer vandaag, veel beter dan de andere dagen. We zijn nu zoveel met the underground geweest dat ik de haltes en kleuren van de lijnen wel kan dromen. Piccadilly line, Victoria Line, Bakerloo line, bla bla..

5 opmerkingen:

  1. IK KAN ECHT NIET WACHTEN OP ALLE FOTO'S
    het klinkt allemaal echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik verlang echt naar engeland als ik jouw blogposts lees haha =)

    ▲ Lots of love, Lisette ▲
    sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuk om al je verhalen te lezen!
    Ben wel een beetje jaloers.. haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kan ook echt niet wachten op je foto's! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.