woensdag 6 oktober 2010

Girls

Helleu. Gisteravond gingen we met de klas uit eten in Zwolle. 't Was gezellig, maar wel lawaaierig en warm. Een Mc Flurry bij de Mac mocht niet ontbreken, dus daar eindigden we. Vandaag was het studiegroepdag, maar ik heb echt niets gedaan. We hoefden eigenlijk alleen een planning te maken en dat was het. Ik had beter uit kunnen slapen, maar goed. Vanavond is de propedeuse-uitreiking! Ik heb het vorig schooljaar alle punten in een keer behaald, waar ik heel blij mee ben. Straks dus wéér naar school. Ciao!

1. flickr.com/sagasig
2. flickr.com/quicklikesilver
3. flickr.com/sagasig

11 opmerkingen:

  1. Hihi ja daar ben ik wel blij mee :). &Lekker mcflurry hahaha :). Prachtige foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Netjes dat je al je punten in een jaar hebt gehaalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige foto's!
    &Gezellig met je klas! :D

    Studeer je in Zwolle?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's !! en op die mcflurry ben ik super jaloeers heb er al zo lang meer geen gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie plaatjes! en ik hou van mc flurry, jammie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je vorig jaar alles in een keer hebt gehaald! Uiteten met de klas ben ik nooit zo'n fan van, het is altijd of heeeeel ver weg, of ergens waar het echt niet te eten is! Ik mag nu zowiezo niet teveel rare dingen eten, en ik moet oppassen met rauw vlees en gekruid eten.. Word niet veel uiteten voor mij t/m eind maart!

    Liefs Patty & de uk

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.