vrijdag 14 mei 2010

24/7

Vanochtend besloot ik eens een begin te maken aan mijn demonstratieportfolio. Een begin ja, want ik moet nog oneindig veel. Ik heb eigenlijk nog veel meer huiswerk liggen, maar ik wacht er telkens mee. Het komt waarschijnlijk allemaal op het laatste moment, ahum. Verder heb ik niet heel veel gedaan. Vanavond x factor kijken. Ben benieuwd of Lady Gaga echt komt, want dat had ik gehoord. De zon schijnt eindelijk weer eens in mijn kamer. Ik ben dit weer echt zat, ik wil weer kunnen zonnen op het dak.. zucht.


Jessica Jarrell - Almost love

20 opmerkingen:

  1. wauw die eerste foto is echt prachtig!
    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuke foto's en je blog is echt geweldig! en dat liedje is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vet mooie foto´s!
    wauw zou echt gaaf zijn als lady gaga komt in x factor! ga het vanavond ook kijken!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beautyfull photo's!
    en dankje dat je me eraan herinnert.
    ik heb echt nog een hele stapel huiswerk liggen.
    daar moet ik ook maar eens aan beginnen.

    loveyou,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat het zonnetje bij jullie al schijnt want hier wilt het niet echt komen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ahw hele leuke foto's je staat er zo schattig op :)! komt lady gaga misschien ja? ik ga vanavond wel even kijken, ben benieuwd!

    xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's!

    Lots of love, Lisanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die eerste foto is echt super mooi!
    Vooral die kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's! Dat papier is van de albert heijn hahaha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke nieuwe header!
    Lady gaga geeft een concert in het gelderdom vanavond. En veel succes met je huiswerk ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ahw dankje! hihi leuk dat je zelfde smaak hebt! ik ben helemaal vrslaafd aan antieke/schattige spullletjes :)

    Binnenkort krijgt mijn kamer een make over en dan krijg ik bloemetjesprintbehang in de vorm van een kast! en dan plankjes enzo, ik denk dat je dat ook wel leuk vind :D
    xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wouw super leuk =D
    je nieuwe layout is ook echt nice <3

    & There is an award waiting for you on my blog =) I hope you like it ^^
    Have a nice day!

    Lots of love, lisette (Sweetlisette.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zonnen in de tuin, daar verlang ik ook naar...!
    Ik heb een paar weken terug is heel fanatiek geprobeerd in de tuin te gaan liggen met bikini, maar toen ik net 5 minuten heerlijk op mijn bedje lag, ging de zon weg! En sindsdien heb ik ook niet meer de moeite gedaan om het te proberen..............

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.