dinsdag 5 januari 2010

!

Vandaag had ik mijn twee toetsen. Ik denk dat ze wel oké gingen! Daar ben ik lekker vanaf. In de rekentoets zaten zelfs twee vragen die letterlijk in de proeftoets stonden, dus dat was ook mooi meegenomen. 's Avonds heb ik gesport met Lisa. Het buikspierkwartier was dit keer érg bijzonder.. Er werd gewerkt in tweetallen en de houdingen waren best apart. Morgen komen er twee klasgenoten om bij mij thuis een essay af te maken en donderdag moet ik het inleveren, samen met nog een verslag. En vrijdag ben ik lekker vrij! Maar ja, eerst nog maar even aan de slag.

9 opmerkingen:

  1. lekker druk dus!;o
    hell yeah, de vakantie is voorbij...
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewelmop, jaa ik gaa ervoor. heb alleen zo wijnig tijd omdat k zoveel toetsen heb ;(
    Je foto is echt super, lekker dat je vrijdag vrij bent ;)

    kisses.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey! Ik wilde zeggen dat ik dezelfde blognaam heb als je vorige blog, ik kwam er laast pas achter, vind je het erg of moet ik het veranderen?
    Je blog is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto, en fijn dat je toetsen goed gingen! =)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, die blouse heb ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.