zaterdag 5 september 2009

Share the real thing

Hai! Vanmiddag ben ik met mijn moeder en zusje naar een kringloopwinkel geweest. Het is niet in Dronten, dus ik kom er niet zo vaak. Maar ik heb superleuke dingen gevonden :)! Ik heb 2 blikjes gekocht voor bij mijn verzameling, en een vintage blik die je als etui kan gebruiken. Er zaten zelfs nog potloden in :). Op de tweede foto zie je kaarten van de koninklijke familie, ik vind ze echt mooi! Op de onderste foto een riem met studs en een leuk lampje. Nu ga ik eten, en daarna werken! Liefs.

12 opmerkingen:

  1. Leuke dingen! Dat blikje die je ook als etui kan gebruiken heeft een docente van ons ook, die vond ik zo gaaf! Die andere blikjes zijn ook very cute. ('lll)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leukleukleuk!

    Dat vintage blik is echt helemaal geweldig ;)

    Ga je nog je inspiratie bord laten zien als het af is?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die blikken en etui zijn echt supercute!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Typisch zo een cocacola blik.
    Trouwens laatste foto van je eerdere post is echt moooooooooo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat vind jij altijd leuke dingen in een kringloopwinkel zeg! haha, de laatste keer dat ik met mijn oma naar zo'n winkeltje was geweest vond ik helemaal niks leuks! :p
    liefs -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die blikjes zijn leuk! jammer dat ze hier niet zo'n winkel hebben =( xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke dingetjes heb je weer gekocht! =)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heb je dat riempje ook van de kringloopwinkel? ;o
    vroeg ik me even af! (: liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha oke! achja, dan is het wel leuk want het is een mooi riempje!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik zoek al zo lang zo'n riempje met studs! zijn echt superleuk :).

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.